Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Andys
    Elegance
    • 2007
    • 762

    Zamieszczone przez bob the builder
    Ponadto ciekawe czy tak bogata mieszanka "na zimno" mu nie szkodzi.
    Moim zdaniem, szkodzi. Gdyż takie "zalewanie" silnika powoduje chyba zmywanie filmu olejowego z gładzi cylindrów. Poza tym, jeżdżąc na krótkich odcinkach po mieście, kiedy nie nagrzewam oleju do temp., w której benzyna może z niego odparować, po 3tys. km od wymiany oleju, bagnet śmierdzi benzyną, a olej rozrzedzony benzyną na pewno szkodzi silnikowi.
    Pozdrawiam,
    Andys

    Komentarz

    • rolka
      Drive
      • 2012
      • 72

      Zamieszczone przez mzimno
      No i mnie dopadło.
      Kolego nie sraj żarem. Mam auto z września zrobione 13.500 TTTM posłuchaj prawdziwego rozrządu to nie rozrząd tylko głośno pracujący niedogrzany katalizator a to że przez pierwsze 2 sek słuchasz lekkiego klekotu ...cóż ...

      [ Dodano: Sro 22 Maj, 13 13:11 ]
      Zamieszczone przez idas
      Tak forum robi wodę z mózgu nowym użytkownikom, którzy zamiast sie cieszyc autem szukaja dziury w calym
      OT Młody człowieku, jakże bliska jest mi ta filozofia.

      Komentarz

      • czto
        Rider
        • 2010
        • 546
        • Octavia III (5E3)
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        K... Jaki człowiek jest głupi! W niedzielę piszę, jaki jestem twardziel i mam w d... rozrząd w swoim szkodniku, a w poniedziałek ...

        Poniedziałek
        Poranny rozruch (autko stało od piątku) i zonk. Przez ok 3 sek słychać czysty metaliczny dźwięk. Pierwszy raz coś takiego słyszałem. No nic, silnik pracuje równo, powoli ruszam, nic się złego nie dzieje. Śmigam do roboty. Jednak nie dawało mi to spokoju i zadzwoniłem do ASO, co by sie umówić na wizytę. Umówiony na piątek, ale autko mam odstawić w czwartek wieczorem, żeby postało sobie do rana, gdzie magicy ASO będą diagnozować.

        Poniedziałek - Czwartek
        Autko żwawo pomyka, nic niepokojącego sie nie dzieje. W czwartek wieczorem odstawiam szkodnika do ASO.

        Piątek
        Telefon z serwisu. Wszystko ok. Słuchali rano rozruchu i TTTM. Ustalamy wspólnie z doradcą serwisowym, że zostawię autko do poniedziałku i sprawdzą ponownie.

        Poniedziałek, dzisiaj
        Telefon z serwisu. Podczas rozruchu nic dziwnego nie słychać, ale została zrobiona diagnostyka komputerowa i ... jest błąd. Nierównomierny zapłon na cylindrach nr 3 i 4. Magicy podejrzewają, że przeskoczył łańcuch!!! Konieczna diagnoza polegająca na rozebraniu układu i ocena wizualna. Koszt 1200 PLN!!!

        Wiele rzeczy tu nie rozumiem:
        1. poniedziałek - metaliczny klekot podczas rozruchu,
        2. poniedziałek do czwartku - autko śmiga jak zawsze, żadnych problemów,
        ... a później dowiaduje się że jest nierównomierny zapłon.
        O co tu chodzi? Może ktoś mi to wytłumaczyć!
        2004 Renault Thalia 1.4 RT,
        2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
        2009 Renault Clio MTV 1.4
        2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
        2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

        Komentarz

        • Andys
          Elegance
          • 2007
          • 762

          czto, napisz proszę na jakim oleju jeździsz (bardziej zależy mi na lepkości niż marce), jak dawno go wymieniałeś, jaki masz poziom oleju na zimnym silniku. Co do Twojego problemu, zastanawiam się czy jest możliwe, że do momentu napięcia łańcucha (kiedy słyszałeś dźwięk),
          nastąpił brak synchronizacji pomiędzy wałkami rozrządu i wałem, na tyle duży, żeby spowodować komunikaty o błędach z zapłonem. Nie nastąpiło jednak przeskoczenie łańcucha, co tłumaczyłoby fakt, że silnik obecnie pracuje normalnie.
          Pozdrawiam,
          Andys

          Komentarz

          • LUKI
            RS
            • 2005
            • 5776

            czto,

            gwarancja :?:
            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

            Komentarz

            • czto
              Rider
              • 2010
              • 546
              • Octavia III (5E3)
              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

              Jadę dziś wszystko dokładnie wyjaśnić bo coś mi tu śmierdzi!!
              Wieczorem napisze co i jak.
              2004 Renault Thalia 1.4 RT,
              2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
              2009 Renault Clio MTV 1.4
              2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
              2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

              Komentarz

              • LUKI
                RS
                • 2005
                • 5776

                czto, jak coś w Tychach mam magika od VAG, który ogarnie rozrząd :!:
                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                Komentarz

                • piociel
                  Rider
                  • 2010
                  • 526
                  • Volkswagen

                  Ile krzyczy za wymianę, kompletu?
                  Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                  Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                  Komentarz

                  • LUKI
                    RS
                    • 2005
                    • 5776

                    nie wiem, ale jak będziesz miał robotę (wszystko VAG), to podam namiary do niego
                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                    Komentarz

                    • czto
                      Rider
                      • 2010
                      • 546
                      • Octavia III (5E3)
                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                      No więc jestem po wizycie w ASO InterAuto. Poziom dyskusji żenujący. Na wszelkie moje pytania i wątpliwości, albo słyszałem nie wiem, trudno powiedzieć, taka jest procedura. Poziom wiedzy technicznej, to totalne dno, albo facet ma wszystko w dupie.
                      Ale do meritum. Mam protokół diagnozy gdzie:
                      004.01 - odczyt pamięci własnej

                      00768 P0300 000
                      Rozpoznane nieregularne zapalony
                      Statycznie

                      00772 P0304 000
                      Cylinder 4
                      Rozpoznane nieregularne zapalony
                      Statycznie

                      011 - Wartość pomiaru
                      Grupa wskazań 15
                      Wartość pomiaru
                      0
                      0
                      2

                      Tak to wygląda w skrócie. Facet się upiera, że musi wszystko rozebrać i sprawdzić.

                      Teraz jest kwestia rzetelności serwisu. Zrobią mi diagnozę, wyjdzie, że wszytko jest ok, a ja wybecaluje 1200 PLN.
                      Z drugiej strony nie wiadomo, co tam się popier...? Jakby wyszły dodatkowe klocki, to zawsze mogę liczyć na program dobrej woli i może wtedy już mnie to tak nie zaboli.
                      K..., żywcem nie wiem co robić. Alternatywa jest taka, że zabieram auto i oddaje specowi od VAG (pracuje w VW, prywatnie ma swój warsztat).
                      Prosiłem jeszcze kolegę, który ma siostrzeńca w Emidzie, żeby zapytał co myślą na temat mojego problemu. I mnie dobili. Mieli podobny przypadek i gościowi wymienili cały motor w ramach w/w programu. Objawy były bardzo podobne, a dodatkowo były już uszkodzone tłoki.

                      Na razie jeszcze muszę wszystko przemyśleć. Auto stoi w ASO, do jutra muszę przekazać info o swojej decyzji.
                      2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                      2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                      2009 Renault Clio MTV 1.4
                      2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                      2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                      Komentarz

                      • LUKI
                        RS
                        • 2005
                        • 5776

                        jaki masz przebieg :?:

                        rozumiem, że auto po gwarancji :?:
                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                        Komentarz

                        • czto
                          Rider
                          • 2010
                          • 546
                          • Octavia III (5E3)
                          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                          Gwarancja skończyła się w marcu 2012. Autko cały czas serwisowane w ASO. Luty 2012 wymieniony nastawnik na gwarancji. Przeglądy co 15 kkm.
                          Przebieg lekko ponad 57 kkm.
                          2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                          2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                          2009 Renault Clio MTV 1.4
                          2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                          2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                          Komentarz

                          • LUKI
                            RS
                            • 2005
                            • 5776

                            chyba, że coś popieprzyli przy składaniu po wymianie nastawnika... :?:
                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                            Komentarz

                            • andrzej111
                              L&K
                              • 2010
                              • 1391

                              czto, ztcw to o dobrej woli producenta możesz zapomnieć.

                              Do 6 mc po końcu gwarancji nie powinno być problemu
                              od 6 do 12mc po końcu gwarancji jest szansa po gimnastyce życzliwej osoby z ASO
                              Po roku już nic nie załatwisz

                              Ja bym brał auto z ASO.
                              Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                              Komentarz

                              • jarekbarcaaa
                                Ambiente
                                • 2013
                                • 204

                                jedz do Aso i żądaj dobrej woli producenta podobno serwis pokrywa 100% na części a 70 % na naprawe przynajmniej tak w magro jest.Ja bym nie dał za wygraną

                                Komentarz

                                • piociel
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 526
                                  • Volkswagen

                                  Nie wymienisz źle, wymienisz jeszcze gorzej...Ciekawe ile czasu zajmuje taka diagnoza za 1200 pln.
                                  Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                                  Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                                  Komentarz

                                  • jarekbarcaaa
                                    Ambiente
                                    • 2013
                                    • 204

                                    te 1200 zł zostanie zwrócony jezeli aso pokryje CI te koszty wg dobrej woli producenta

                                    Komentarz

                                    • czto
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 546
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                      Też miałem taką nadzieje, ale w świetle tego co napisał andrzej111, to mam wątpliwości.
                                      2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                                      2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                                      2009 Renault Clio MTV 1.4
                                      2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                                      2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                                      Komentarz

                                      • marcink_1
                                        Rider
                                        • 2010
                                        • 312

                                        Kolego.
                                        Jeżeli auto Ci jeździ teraz normalnie, to niech skasuja błąd i sprawdzą czy nie pojawił się ponownie. Może lepiej nawet sprawdź sobie to u jakiegoś innego majstra.
                                        Jeżeli łąńcuch przeskoczył, to po wykasowaniu błąd się napewno zaraz pojawi, a jeżeli było to spowodowane chwilowym brakiem synchronizacji przy jednorazowym zapalaniu to się nie pojawi i radzę narazie nie podejmować nerwowych kroków i jeszcze trochę pojeździć. Jak problem z zapalaniem będzie się nasilał to poszukaj dobrego majstra, a przynajmniej bardziej kompetentnego ASO.

                                        Pozdrawiam.

                                        Komentarz

                                        • Andys
                                          Elegance
                                          • 2007
                                          • 762

                                          Zamieszczone przez marcink_1
                                          Kolego.
                                          Jeżeli auto Ci jeździ teraz normalnie, to niech skasuja błąd i sprawdzą czy nie pojawił się ponownie. Może lepiej nawet sprawdź sobie to u jakiegoś innego majstra.
                                          Jeżeli łąńcuch przeskoczył, to po wykasowaniu błąd się napewno zaraz pojawi, a jeżeli było to spowodowane chwilowym brakiem synchronizacji przy jednorazowym zapalaniu to się nie pojawi i radzę narazie nie podejmować nerwowych kroków i jeszcze trochę pojeździć. Jak problem z zapalaniem będzie się nasilał to poszukaj dobrego majstra, a przynajmniej bardziej kompetentnego ASO.

                                          Pozdrawiam.
                                          +1
                                          Pozdrawiam,
                                          Andys

                                          Komentarz

                                          • iFi
                                            Elegance
                                            • 2012
                                            • 906

                                            Zamieszczone przez marcink_1
                                            Jak problem z zapalaniem będzie się nasilał to poszukaj dobrego majstra, a przynajmniej bardziej kompetentnego ASO.
                                            Nie wspominając już o cenach jakie ASO woła za naprawę sprzętu spier********o przez producenta...

                                            Komentarz

                                            • Piotrekwawa1
                                              Classic
                                              • 2009
                                              • 11

                                              czto, miałem takie same błędy co Ty, tylko że na trzecim cylindrze. Pomogła wymiana cewki zapłonowej i błędy nie powracają.
                                              Tutaj masz opisy twoich błędów:
                                              Błąd P0300
                                              Błąd P0304

                                              Komentarz

                                              • andrzej111
                                                L&K
                                                • 2010
                                                • 1391

                                                Zamieszczone przez Piotrekwawa1
                                                czto, miałem takie same błędy co Ty, tylko że na trzecim cylindrze. Pomogła wymiana cewki zapłonowej i błędy nie powracają.
                                                Przeglądając ruskie stronki widziałem, że dużo kacapów zmienia cewki zapłonowe w silnikach TSI. Nie znam cyrylicy ale być może to słaby punkt "cudu"technologii z Rzeszy ?

                                                Как помните, пару недель назад у меня рванула катушка. Так вот, после ее замены — на душе все равно было не спокойно, т.к. под капотом оставались еще три ее сестрицы. А по отзывам драйвовчан — если по…

                                                Еду вчера домой с работы, радуюсь немногочисленным пробкам — смотрю, что даже чуть пораньше, чем обычно, до дома доеду. В Кузьминках, после очередного светофора, впереди появляется ~200 метров свободн…
                                                Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                                                Komentarz

                                                • czto
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 546
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                                  Zamieszczone przez Piotrekwawa1
                                                  czto, miałem takie same błędy co Ty, tylko że na trzecim cylindrze. Pomogła wymiana cewki zapłonowej i błędy nie powracają.
                                                  Tutaj masz opisy twoich błędów:
                                                  Błąd P0300
                                                  Błąd P0304
                                                  Jakie miałeś objawy?
                                                  2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                                                  2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                                                  2009 Renault Clio MTV 1.4
                                                  2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                                                  2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                                                  Komentarz

                                                  • shado
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2007
                                                    • 5315
                                                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                    Interauto na Zakopiańskiej czy na Kocmyrzowskiej?
                                                    BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                                                    SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...